Hurtig levering. Dag-Dag (hverdage). Fri fragt ved køb over 399 kr

Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Handelsbetingelserne er gældende for bestillinger og online køb på netkiosk.dk Vi anbefaler, at du ser nedenstående betingelser igennem, inden du handler hos os, således at du er bekendt med dine rettigheder, forpligtelser osv.

Ved køb fra netkiosk.dk skal du acceptere vores handelsbetingelser.

netkiosk.dk
En del af Living House ApS
Greve Bygade 28B - DK-2670 Greve
Tlf: + 45 50676767
E-mail: info@netkiosk.dk CVR.nr. 36162856

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

Priser og levering

Alle priser er inklusive 25% moms. Alle beløb vises i DKK (danske kroner).
Priser er gældende på bestillingstidspunktet og fremgår af din ordre.
Fragtpriser:
Post Nord alm. forsendelse: 10,00 kr. (leveringstid: 5-6 hverdage)
Post Nord Quickbrev: 29,00 kr. (Leveringstid: 1-2 hverdage)
Post Nord MyHome pakke: 39,00 kr. (Leveringstid: 1-3 hverdage)

Fragt- og leveringsomkostninger fremgår af indkøbskurven inden køb.
For at opnå fri fragt skal dit samlede køb være på minds 399,00 kr.

Leveringstiden til Skandinavien bortset fra Danmark er 6-8 dage. Udenfor Skandinavien 8-10 dage.
Vi afsender enhver bestillinger indenfor max. 48 timer dog bestræber vi os på, at de afsendes indenfor 24 timer.

Bestilling

Efter afgivelse af en bestilling vil du modtage en bekræftelse i din e-mail. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor et par timer anbefales det at du tager kontakt til os.
Når vi har afsendt din bestilling vil du modtage en e-mail herom. Hvis du efterfølgende ønsker en kopi af din bestilling bedes du sende os en mail på info@netkiosk.dk

Betaling/-betalingsmetoder

Du kan foretage onlinebetaling med VISA-kort, VISA-Dankort, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro, PayPal eller via MobilePay.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside

Vi benytter ePay (Bambora) Payment Solutions som betalingsformidler.
Vi hæver først beløbet fra din konto når vi afsender din bestilling.
BEMÆRK Ved alle betalinger vil Living House ApS fremgå som modtager, idet Living House ApS sørger for alle transaktioner og køb via netkiosk.dk.

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dine kortoplysninger kan derved ikke aflæses udenforstående. Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de oplyste personlige oplysninger er korrekte.

Fortrydelsesret og returnering

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@netkiosk.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

OBS. Der er ingen fortrydelse/returret for køb af elektroniske varer som fx. koder til telefonopkald. Der er ingen returret for køb af håndsprit, håndgel og mundbind/ansigtsmasker (grundet smittefare og bakterier)

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Ved bestilling af indholdstakserede tjenester via internettet BORTFALDER fortrydelsesretten ved accept af tjenesten

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 39,- kr.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
netkiosk.dk, Living House ApS, Greve Bygade 28B, 2670 Greve, Danmark.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Ved handel med netkiosk.dk har du 2 års reklamationsret hvilket betyder, at du enten kan få produktet ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Det vil afhænge af den konkrete situation. Betinget herfor er, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er sket som følge af fejlagtig brug af produktet eller skadeforvoldende adfærd.
Ved reklamation beder vi dig sende os en mail på info@netkiosk.dk

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

netkiosk.dk, Living Huse ApS, Greve Bygade 28B, 2670 Greve, Danmark.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Specielt vedrørende optankningskoder der sendes elektronisk

Levering sker direkte til kundens e-mail sammen med kvittering. Som udgangspunkt sender Netkiosk.dk koden/koderne straks efter betaling er gennemført.

ABONNEMENTSKØB

Kvittering
Når der købes varer med abonnementsordning sendes en kvittering på e-mail til kunden. Ved fremtidige automatiske kortbetalinger af abonnement fremsendes en kvittering på e-mail til abonnenten.

Kortoplysninger
netkiosk.dk gemmer ikke oplysninger om medlemmets kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.

Abonnentens forpligtelser
Har du ændringer til dit abonnement, herunder adresseændringer, ændring af produkter i dit abonnement, kan disse ændres under "Min side" - "Abonnement"
Vi gør opmærksom på, at du selv har pligt til at melde adresseændring ved flytning - vi får ikke automatisk besked herom. Skulle du i forbindelse med manglende adresseændring ikke modtage dine varer bliver disse ved henvendelse eftersendt med ekstra portoopkrævning.

Ændring af kortoplysninger til abonnementsbetaling
Kunden kan til enhver tid ændre sine betalingsoplysninger under "Min side" og "Abonnement". F.eks. Hvis kunden ønsker at skifte kort, eller kortet udløber.
Her kan et betalingskort fjernes fra abonnement, så der er mulighed for at tilføje et nyt ved næste køb.
Hvis du ønsker at skifte kort, eller dit kort udløber

Opsigelse
Der er ingen bindingsperiode på vores abonnemetskøb, dog skal din opsigelse ske senest 5 hverdage før, vi afsender din næste pakke.
For at opsige skal du blot logge ind på din "Min side" og vælge "Abonnement". Herefter skal du klikke "Opsig abonnement".

Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse af abonnement.

Alternativt kan du nemt tilpasse din næste forsendelse eller vælge at springe én enkelt levering over.
Hvis du har spørgsmål eller problemer så skriv venligst til info@netkiosk.dk

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale og handle med netkiosk.dk, skal du oplyse følgende:
Navn Adresse Telefonnummer E-mail

Registrering og videregivelse af dine personoplysninger sker udelukkende med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos netkiosk.dk (Living House ApS) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på netkiosk.dk er Living House ApS.

Oplysninger afgivet til netkiosk.dk videregives eller videresælges på ingen måde til tredjemand, og ingen personfølsomme oplysninger registreres.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@netkiosk.dk.

Cookies- og persondata

På netkiosk.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer.
Der anvendes desuden ”sessioncookies” som er til for at holde styr på, hvad du har lagt i indkøbskurven. Disse gemmes ikke på din PC og forsvinder når du lukker din webbrowser.
Se mere om Cookies- og persondata her

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte netkiosk.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Firmaoplysninger
netkiosk.dk
Living House ApS

Adresse: Greve Bygade 28B, DK-2670 Greve, Danmark
CVR.nr. 33073100
E-mail: info@netkiosk.dk
Telefon: +45 50676767

Webshoppen er åben 24 timer i døgnet. Vi modtager løbende ordrer og afsender varer løbende.
Ved kontakt opfordrer vi til at der sendes en e-mail som vi bestræber os på at besvare hurtigst muligt. Vi tager imod telefonbesked på vores telefon, og besvarer disse hurtigst muligt.
Telefontid er alle hverdage mellem kl. 11:00 og 14:00.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 02-01-2020


Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Formularen kan hentes som PDF fil her: https://netkiosk/standardfortrydelsesformular.pdf



UDVALGTE BRANDS/MÆRKER HOS NETKIOSK.DK

TAMPAX Mountain Dew DENTOTAPE® Natusan® by Johnson's® GLOBALONE LORINA FAXE KONDI BOOSTER OiSTER C+SWISS Neutrogena® o.b. SUN BLAST ORGANIC RFSU SERVED BY NOHRLUND Egekilde Always Colgate CHILLO 4Move Isotonic Drink CULT Energy Active O2 Water PharmaDoct Gillette Marilou Bio

Hurtig ekspedition

Alle ordrer ekspederes kort tid efter bestilling

Sikker betaling

Sikker online betaling
24 timer / 7 dage om ugen

Fragt/forsendelse

Alle ordrer sendes som brevforsendelse eller pakke

Fortrydelse

De fleste varer kan fortrydes

Køb dit taletidskort uden abonnement hos netkiosk.dk!

Med et taletidskort får du ingen regning når du bruge det.
Et taletidskort kan variere, men normal forløber det over 12 måneder fra det tages i brug.
Et taletidskort kan som udgangspunkt kun bruges til taletid og SMS. Men der findes idag også flere taletidskort med data.
Oftest betaler du for at få et SIM kort med et telefonnummer. Det er det der hedder en startpakke. Startpakken kan så indeholde forskelligt antal taletids minutter og/eller data/GB. De fleste udbydere af talekort tilbyder så, at man løbende kan indsætte beløb på taletidskortet. Optankning af taletid.

Man betaler altså et startbeløb og kan så tale eller bruge data op til de grænser der er.
Med et taletidskort betaler du kun for dit reelle forbrug og har altså ikek abonnement og binder dig derfor ikke til noget.

Der findes også talekort til udlandstelefoni. Disse kaldes ofte Calling Card
Du kan også nøjes med at bestille en optankningskode. Så får du en elektronisk kode sendt til din e-mail i stedet for at modtage et kort med posten
Med et forudbetalt calling card (telefonkort) til udlandet, får du et nummer du skal ringe på til før du taster udlandsnummeret. Du kan benytte det både fra en mobiltelefon eller en fastnet telefon. Telefonkortet er forudbetalt med et fast beløb og giver dig derfor det antal minutter som minutprisen ift. kortets pris matcher.
Hos netkiosk.dk kan du købe forudbetalt calling card fra GlobalOne. Disse kan fås med hhv. 100kr. eller 150kr. taletid samt kort til Asien og til Afrika.